Jak pracovat s nadpisy stránky?

Nadpisy na webové stránce představují důležitý prvek, bohužel je málo kdo umí správně používat a zbytečně si tak kazí hodnocení u internetových vyhledávačů. Není to nic těžkého, takže to spolu zvládneme. Pro webovou stránku existuje 6 typů nadpisů, h1 až h6. Nejčastěji se používají h1, h2 a h3, s ostatními se už tolik nesetkáte.

 

Pravidla použití nadpisů

Nadpisy jsou strukturované, tedy H1 následně H2 a tak dále. Nadpis uvádí určitou tematiku a text pod ním by tomu měl odpovídat. Algoritmy dnešních internetových vyhledávačů tomuto přikládají důležitost a jsou schopny obsah s nadpisem řádně propojit.

 

Nadpis H1
Jde o hlavní nadpis stránky a na stránce by měl být pouze jeden. Nadpis by se měl shodovat s určením stránky a jasně uvádět, co na ní najdeme. Měl by být také shodný s přepisem v URL adrese.

 

Nadpisy H2, H3 a další
Tyto nadpisy označují sekce konkrétní stránky a jemněji dělí a významově podtrhují důležité části obsahu. Na stránce jich může být libovolné množství, vždy však platí, že každý nadpis by měl být doplněný adekvátním textem, který rozvádí myšlenku uvedenou v nadpisu.

FAQ

Pošlete nám svůj dotaz

Nenašli jste svou odpověď, nebo byla naše odpověď nedostatečná? Máte otázkou, na kterou prostě potřebují všichni znát odpověď? Pošlete nám ji.

Poslat otázku